Kauden kolmas Kurikan Urheilukalastajien iltaonkikilpailu ongittiin Kurikan Mäntylänlammella. Kyseessä oli myös 1. KUK CUP-kilpailu. Syöttäminen oli kielletty ja paikat arvottiin perinteisin menetelmin ennen kilpailun alkua.
Mäntylänlammella vettä välillä tihutti, muuten oli hyvin lontoolainen sää sumuineen. Kuitenkin ihan hyvin vielä nähtiin eteemme, ettei aivan hernerokkasumussa tarvinnut onkia. Lämpötila huiteli siinä kymmenen asteen tienoilla. Kala oli kohtuullisella syönnillä kilpailualueella, joten kilpailijoiden paremmuus saatiin selville. Särkikalat olivat pääroolissa tässä kilpailussa. Suurin saalis ongittiin miesten sarjassa, kun Jarmo Hakala näytti miten ongitaan. Hänen saaliinsa painoi 1610 grammaa. Jarmo myös täydensi hattutemppunsa kilpailun suurimmalla kalalla. Hänen lahna painoi 582 grammaa. Paikalle saapui 21 kilpailijaa. Yhteensä kalaa nostettiin ylös 15 880 grammaa.